Tyto obchodní podmínky platí pro poskytování kariérového poradenství, metodické činnosti, kurzů čí školení a on-line produktů na https://karierkolinda.cz/.
Provozovatelkou a poskytovatelkou služeb je Mgr. Linda Honskusová, Ph.D. IČO: 22249869, se sídlem Kateřinská 21, 120 00, Praha 2, zapsaná v Živnostenském rejstříku od 11. 11. 2024 v Praze, e-mail konzultace@karierkolinda.cz (dále jen „poskytovatelka“)
I. Výklad pojmů
1) Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy při poskytování služeb kariérového poradenství klientům, právní vztahy při pořádání kurzů či školení a při prodeji on-line produktů, které poskytovatel nabízí na https://karierkolinda.cz/ . Tyto obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi poskytovatelkou služeb a klientem.
2) Smlouva uzavřená mezi poskytovatelkou a klientem se uzavírá v českém jazyce a otázky s ní související se řídí českým právem.
3) Poskytovatelka není plátcem DPH.
4) Náklady při použití elektronických prostředků komunikace na dálku nese klient.
5) Uhrazením odměny, popř. kupní ceny, se rozumí připsání odměny, popř. kupní ceny, na účet poskytovatelky.
6) Chyby vzniklé při zadávání dat před odesláním objednávky poskytovatelka opraví na základě e-mailové komunikace.
7) Klient – podnikatel je každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku (dále jen „klient“).
II. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je závazek poskytovatelky poskytnout klientovi kariérové poradenství a/nebo metodickou činnost nebo zajistit klientovi kurz(y) na míru a přednášku/y pro organizace, a závazek klienta uhradit za tuto službu odměnu.
III. Kariérové poradenství a metodická činnost
1) Kariérové poradenství a/nebo metodická činnost lze u poskytovatelky objednat telefonicky nebo emailem.
2) Smlouva o poskytnutí služeb je uzavřena potvrzením objednávky ze strany poskytovatelky.
3) Poskytovatelka se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají soukromí či obchodního tajemství klienta, a jejichž prozrazení by mohlo vést k poškození klienta. Obsah konzultace je důvěrný.
4) Kariérové poradenství a/nebo metodická činnost je provozována poskytovatelkou osobně, prostřednictvím on-line komunikačních nástrojů (Whatsapp, Google Meet, apod.) nebo telefonicky s tím, že klientovi zavolá poskytovatelka. Osobní konzultace probíhají na předem domluveném místě.
6) Konzultace začíná běžet v přesně domluvenou hodinu. V případě, že klient nebude v domluvenou hodinu na konzultaci připraven, zmeškaný čas se započítává do doby konzultace. V případě, že v domluvenou hodinu nebude připravena poskytovatelka, nahradí promeškaný čas klientovi v dvojnásobné délce. Pokud kariérová konzultace neproběhne z důvodů na straně klienta, aniž by klient svou neúčast na konzultaci omluvil, vyúčtuje poskytovatelka klientovi odměnu za jednu hodinu.
7) Odměna za kariérové poradenství a/nebo metodickou činnost je účtována za běžnou hodinovou sazbu, která je uvedena na webových stránkách poskytovatelky.
8) Jednotlivé hodiny se účtují základní sazbou.
9) Klient, který zakoupí minimálně 5 konzultačních hodin, má doživotně nárok na konzultace za nejnižší aktuálně platnou sazbu.
10) Odměna za jednotlivé konzultace je splatná po skončení konzultace na základě zaslané faktury bankovním převodem.
11) Odměna za online nebo telefonickou konzultaci je splatná pouze předem na základě faktury bankovním převodem.
12) Za poskytnutí konzultace se nepovažuje prvních 30 (třicet) minut úvodního informačního telefonického rozhovoru, které poskytne poskytovatelka zákazníkovi zdarma
IV. Kurzy na míru a přednášky pro organizace
1) „Kurzem na míru“ – se rozumí uzavřený kurz pořádaný pro účastníky v rámci organizace, kdy obsah, termín a délka trvání je stanovena podle individuálních potřeb konkrétního klienta. Obsah školení je vždy předem konzultován, aby kurz plně respektoval potřeby klienta.
2) Objednatelem školení pro organizace i firemního školení na míru je jedna právnická osoba či OSVČ s tím, že počet účastníků je předmětem dohody.
3) „Přednáškou“ se rozumí výukový přednes poskytovatelky v délce trvání 60 – 120 min s tím, že počet účastníků není omezen.
4) Objednávka firemního školení či přednášky se prování emailem. Objednávka musí obsahovat identifikační údaje klienta a musí z ní být zřejmé, ke kterému školení či přednášce se vztahuje.
5) Smlouva o poskytnutí služeb je uzavřena potvrzením objednávky ze strany poskytovatelky.
6) Odměna za školení či přednášku pro organizace se řídí ceníkem, který je uveden na stránkách poskytovatelky a nezahrnuje tisk materiálů pro účastníky, cestovné, pronájem prostor ani zapůjčení techniky.
7) Odměna je splatná na základě faktury a hradí se v plné výši.
V. Duševní vlastnictví a know-how poskytovatelky
1) Kurzy pořádané poskytovatelkou jsou součástí jejího know-how, které si poskytovatelka chrání, proto pořizování audio nebo video záznamů není během kurzu povoleno.
2) Veškeré texty a fotografie jsou majetkem poskytovatelky a bez jejího souhlasu nemohou být žádným způsobem použity.
Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 11. 11. 2024.

